diumenge, 4 d’abril del 2010

"San Miguel se vive..."

"San Miguel se vive en todo el mundo"

Ahir, mentre caminava pels carrerons de Landskrona, em vaig topar amb aquest cartell:



De sobte, una colla de records van inundar la meva memòria. En primer lloc, els anuncis de la coneguda marca de cervesa de casa nostra. Concretament, un que sortia sobre San Francisco que directament el vaig relacionar amb un díptic que uns amics dels meus pares li van enviar al meu pare (es diu Miquel) i que s'ha passat a la nevera de casa uns quants anyets. Crec recordar que un dia la meva mare el va fer desaparèixer perquè el pobre ja estava bastant fet pols.

Així doncs, van ser uns minuts que no sé perquè em van començar a venir imatges de la marca en qüestió, dels seus anuncis i spots, els logos (Las experiencias te dan el mundo, Allí donde va triunfa, etc), dels Miquels que conec i que no sé perquè, aquesta marca sempre fa referència a viatjar, conèixer noves cultures i països, fet que suposo que em va fer sentir identificada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada