dijous, 22 d’abril del 2010

De cangur

Avui escric des del menjador de casa del veïns del pis de sota. Sí, segueixo a Barcelona i estic fent de cangur. Sembla que els tres "peces" ja han caigut i dormen com angelets. El Martí (7), l'Anna (5) i el Marçal (1,5). Al Marçal l'hem hagut de sentir plorar una bona estona fins que ha caigut i els altres dos són uns bitxos. Després d'estar jugant una estoneta i que m'expliquéssin coses, ha sigut l'hora de fer un pipi i anar a dormir. Això sí, amb conte previ d'en Teo sobre la llegenda de Sant Jordi ja que demà és el dia. Són uns bitxos però molt divertits, això sí.

Doncs bé, gràcies a l'estimat volcà islandès, el dilluns no vaig poder volar i degut al caos aeri i la impossibilitat de contactar amb la companyia, al final vaig haver d'anar a l'aeroport per tal que em recol·loquéssin i fins dissabte, res. Així que bé, està essent una setmana totalment improvisada d'estar per casa fent companyia a ma mare, veient als amics de la uni, veient la família, etc. També haig de fer feina ja que aquesta setmana allà ja han tornat a començar les classes i no em queda més remei que haver de fer les coses via internet. És un rollo però clar, què hi puc fer?
També he aprofitat per anar a entrenar amb els de triatló del meu germà. El dilluns vaig anar a l'entreno de natació i no vaig defraudar les seves expectatives ja que tenia vergonya de que el deixés en ridícul. És més, en acabar ja m'estaven demanant que el volcà s'allargués més per tal que em quedés a més entrenaments i de que quan torni, que m'hi passi. La veritat, em va fer pujar la moral.

Per lo demés, bé. Gent que s'alegra i t'alegres de veure, gent que et sorprèn positivament, d'altres que ni fu ni fa, de tot. Fa caloreta, o si més no, jo tinc calor. Dies assolellats, dies ennuvolats i algun que altre ruixat. I bé, se m'acaben les idees. La veritat que no m'esperava acabar a casa però s'agraeix. S'agraeix que el pare faci cuinetes, dormir al meu llit, discutir i riure amb el germà, haver de dur-li coses a la mare fins i tot, haver de treure al Tro! Si tot va bé, el dissabte me'n torno cap al nord. Només quedarà un mes i mig per tornar a baixar i passar l'estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada