dimecres, 4 de juliol del 2012

Zài jiàn Ningbo!


I sí, després d’una setmana a Ningbo, ha arribat el moment de partir. Bé, encara no però demà al matí marxo d’aquí! Haig d’agafar un tren per dirigir-me cap a Suzhou, ciutat on tindrà lloc la conferència. Sincerament, ja tinc ganes de marxar d’aquí ja que moltes coses a fer, no n’hi ha que diguem i més amb la calor que fa per aquestes terres.

Avui ha sigut un dia avorrit. Avorrit perquè no ha passat res emocionant. A més, m’ha donat la sensació que avui l’aire condicionat no tirava gaire ja que feia molta calor allà dins fent que donar-li a la neurona fos molt difícil. Resumint, un dia de feina improductiu però després mires què fan els xinesos i es dediquen a xatejar o jugar a jocs a l’ordinador mentre no estan al laboratori. En fi, són una altra espècie.

Al final de la tarda m’he acomiadat dels tres master students: la Lisa, el Liu Shan i l’Scoody, de la Cheng i com que el Professor Wang no hi era, li he escrit un correu electrònic donant-li les gràcies. La veritat és que m’he quedat una mica sorpresa de l’interès que tenien per mi i a veure si ens tornem a veure, que si mai torno, que els avisi amb temps, etc.

D'esquerra a dreta: l'Scoody, el Liu Shan i la Lisa

 
Els quatre fantàstics

Tanco una etapa d’aquesta gira asiàtica on hi ha hagut de tot. Tot just fa una setmana, ho veia tot molt i molt negre. Em preguntava què feia jo en un lloc remot  d’una ciutat de la Xina i maleint al meu tutor fer-me venir fins aquí. Avui, al cap de set dies, ho veig tot d’una altra manera però només puc dir que una setmana aquí és massa temps quan no tens un projecte concret a fer, fa una calor inhumana que no et permet ni sortir a córrer (tot i que crec que aixecaria gran expectació, encara més) i bé, no és un lloc per tirar coets, sincerament. Ja tinc ganes de marxar d’aquí i començar la segona etapa d’aquesta gira. Ara toca la conferència. La meva primera conferència. De moment no estic nerviosa però tampoc sé què m’espera. Si més no, l’hotel via internet sembla una passada però ja sabem tots que una cosa és internet i l’altra és la realitat. Ja us explicaré. Espero que hi hagin lavabos de tassa, nets i polits.


Així doncs, adéu Ningbo!

Per cert, el sol surt aviat però també es fa fosc molt d’hora perquè a quarts de vuit ja no queda gaire llum. A les vuit negra nit.


El sopar del dia

La cantina a l'hora de sopar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada