dissabte, 27 de març del 2010

Setmana Santa a la sueca


Doncs bé, comença la Setmana Santa. Una Setmana Santa diferent a la dels meus darrers anys. Aquest any, la passaré des de Suècia, no s'haurà estudiar perquè no hi ha parcials al tornar, no hi haurà esquí com quan encara quedava neu i aprofitàvem per fer les darreres baixades de la temporada, no hi haurà els romans de Camprodon ni el trial de Sant Joan i no hi haurà mona. Però bé, serà diferent.

Puc dir que des de dijous ja es començava a respirar un aire diferent per l'ambient universitari degut a la bonança climatològica. Dies assolellats amb temperatures relativament altes (15ºC) al migdia feien sortir a tots els suecs a les afores dels edificis universitaris per fer l'efecte sargantana. Tots al sol! Realment, un esdeveniment per observar del qual voldria haver fet algunes fotos però que va resultar en va ja que la càmera es va quedar a casa. Doncs bé, mentre els suecs gaudien del sol, servidora estava estudiant suec ja que a les 4 tenia examen. Esperem que hagi aprovat ja que en una setmana i mitja hauria de començar el següent nivell. Per altra banda, una bona notícia em va alegrar el vespre: he aprovat l'assignatura de la que em vaig examinar abans d'anar a Londres amb un 5! (màxima nota sueca).
Ahir divendres va començar amb classe a les 8 del matí fins a les 10, seguit de reunió amb el meu grup de projecte d'una assignatura per distribuir-nos les tasques a realitzar durant les vacances i unes quantes hores de treball en el projecte en qüestió fins a les 3 de la tarda. Llavors, em vaig dirigir cap a casa i al cap d'una estona, aprofitant la bona temperatura tot i que el cel ja s'havia ennuvolat, me'n vaig anar a córrer. En tornar, dutxa ràpida, agafa la bicicleta i ràpid cap a una "nation" ja que havíem quedat per sopar. Va ser un sopar entretingut que gairebé va consistir en un interrogatori i riures seguit de "disco" a la mateixa nation amb invasió "spanish-french" östratorniana (la meva residència).

Doncs bé, avui ja puc dir que estic de vacances. Els símptomes que estem de vacances són que evidentment, no hi ha classe i invasió de la nostra residència d'amics i familiars. De moment hi ha 6 amics, avui n'hi arriben 7 i ves sumant. Les vacances escolars del calendari suec és la setmana que ve però degut a que estudio a l'escola d'enginyeria, després de la Setmana Santa hi ha el període de recuperació. Gràcies a que servidora no ha de recuperar, doncs les vacances s'allarguen pràcticament dues setmanes més tot i que el suec comenci abans i hagi de treballar en el projecte i fer unes entregues, però serà amb un altre ritme.

Així doncs, comencem les vacances passades per aigua. De fet, porta tota la nit plovent i segueix. No para i la intensitat és variable. Hauria d'anar al supermercat a comprar ja que el dilluns arriben el Riu & co. però de moment fa massa mandra haver de posar-se la disfressa aquàtica i agafar la bicicleta. Esperem que en algun moment del dia pari una mica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada