dimarts, 30 de novembre del 2010

Fredagskaka + 400 kr aktivitet

Un mes i mig enrere aproximadament, tots els del departament on estic fent el projecte, vam rebre un correu electrònic on s'informava que el dia 26 de Novembre es duria a terme el 400Kr activitet i que per tant, es pregués confirmació d'assistència.

Jo no sabia de què anava la cosa i el meu tutor ràpidament em va posar en antecedents. Resulta, que l'empresa atorga a cada treballador 400 kr (uns 40Euros) per a fer una activitat en grup. Els del meu departament, com que són tots molt simpàtics, van decidir fer una mena de concurs/competició amb posterior sopar de germanor/nadal. I dit i fet. Els encarregats van organitzar un concurs on hi havia 5 apartats: preguntes sobre PHE (plate heat exchangers) i la empresa, esports, habilitats/de pensar un poc, vídeojocs i treball en equip. Per cada activitat hi havia dues persones encarregades d'organitzar-la i la veritat, va ser molt divertit tot i que les meves condicions físiques eren pèssimes. Vaig haver de fer mans i mànigues per aguantar-me de peu tot el vespre però va valer la pena.

Bé, diguem que la tarda va començar amb el "fredagskaka" o pastís del divendres. Cada divendres, amb el cafè de 14:30 a 15:00, mengem pastís i cada setmana li toca a un dur-lo. Aquesta setmana em tocava a mi i com no, "tarta de queso" per tothom. Tot i patir una mica el dijous al vespre ja que el temps de cocció no s'ajustava a les meves referències, va quedar collonut. No és per tirar-me flors però a tothom li va agradar i no en va quedar ni una molla.

A les quatre de la tarda, ens dirigíem al pavelló de l'empresa per dur a terme el concurs. Estàvem separats en 4 grups de cinc persones i vam començar amb les activitats. La veritat que totes van estar bé però jo em quedo amb els "partidillos" de volei i jugar a un joc de conduir amb la wii. Més que res perquè va ser quan m'ho vaig passar millor perquè siguem sincers, era on no hi havia suec per entendre. Les preguntes sobre el PHE van estar bé tot i que hi havia moltes que no en tenia ni idea ja que poc conec de l'empresa. Ara, hi havia una dedicada a mi: com es diu bescanviador de calor en portuguès? hi havia 3 opcions: en italià, en castellà i en portuguès. Tot un detall. Per altra banda, la de pensar va estar bé també. Una part era d'un problema matemàtic i d'unes cançons i després havíem de relacionar cites amb els seus autors. Allò va ser súper complicat. Per últim, va ser el treball en equip que consistia entre dos que tenien una mà en comú lligada, és a dir, només tenien disponible una mà cada un, muntar un Lego seguint les instruccions que els hi anava dictant un altre d'esquena. Però com he dit abans, el volei i la wii van ser lo millor. Uns partidets de volei que ens van fer riure com mai. Hi havia cada un per flipar, traient braços d'on no hi havia, tirant-se pel terra, jugant amb mitjons que patinaves, molt divertit. I la wii va ser una altra experiència. Vam jugar a un joc que havies de conduir i anava amb un volant i tot. Molts riures també.

En acabar tot el programa, i seguint l'horari previst, ens vam dirigir al centre per gaudir plegats d'una fondue de carn. Per sorpresa meva no sabien que fondue era un terme francès i que per tant, és un plat francès. També em vaig assabentar que no estudien filosofia a l'escola. No us penseu que em vaig posar a filosofar al mig del sopar, sinó que a l'activitat hi havia una cita de Sòcrates i se'm va acudir preguntar als dos suecs que estan també fent el projecte al departament, si sabien qui era (vist que no sabien que la fondue era francesa...) i bé, una altra sorpresa que me'n vaig endur. Està clar que no van gaudir de les classes de l'Alcoberro.

Un gran vespre amb bona gent tot i trobar-me fatal gràcies a un magnífic refredat.

Per cert, quina bona manera de començar la setmana. 5-0. A part, a Madrid deuen estar que treuen fum dels catalans: CiU guanya les eleccions, el Barça humilia al Madrid, etc.



Construint el Lego en equip

Concentració màxima


Omplint l'estómac

Esperant el torn per entrar a jugar


Muntant un plat d'un bescanviador

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada