divendres, 13 de febrer del 2015

6 setmanes

Estic asseguda escoltant Els Pets. Sí, sóc de la generació que vam créixer amb Els Pets de rerefons i que ens sabíem la cançó “Bon dia” de dalt a baix. De fet, aquesta cançó va arribar a ser l’himne de la nostra generació de totes les colònies i convivències a partir de l’any 1997. Quant ha plogut des de llavors! Tampoc sé quant de temps fa que no els escoltava, però després del “Bon dia” sona “Vine a la festa” i després, “Jo vull ser rei”. Una darrere l’altra i records d’aquella època em vénen al cap i t’omplen d’energia.

Com sempre, els dies van passant i avui celebro sis setmanes de la gran patacada. La cama va millor i dimarts vaig assistir a la meva primera sessió de fisioteràpia. Vaig preguntar a un amic de l’equip si coneixia algun fisioterapeuta bo a Lund i em va recomanar a un que ell va anar quan va tenir problemes amb l’esquena. Així que dimarts a un quart de dotze em vaig posar en mans del Conny. En Conny, el fisioterapeuta, és un senyor de 60 anys, molt simpàtic i amable, que ha practicat el triatló sprint (distància curta) i que si no competeix, com a mínim segueix entrenant. Als dos no ens va faltar xerrameca i com que l’esport sempre uneix, vam anar xerrant, trobant gent en comú per acabar dient-me que quan estigui forta haig d’anar a entrenar amb ells ja que necessiten gent jove al club.
A part de la comunicació oral, em va inspeccionar la cama i diu que té molt bon aspecte però ara estic en aquell moment clau en que no es pot forçar massa o la cagarem. Em va fer un programa d’entrenament que bàsicament consisteix en, de moment, guanyar mobilitat sense posar pes a la cama. Ara ja camino amb els dos peus a terra tot i que vaig amb la fèrula i les dues crosses pel carrer mentre que per casa em bellugo amb una o sense crossa. Així que es pot dir que les coses van endavant tot i que a mi se’m fa bastant etern.
Haig de tornar-hi el divendres de la setmana que ve, així que de moment tinc deures per fer.

El meu programa d'entrenament. Així és impossible oblidar-se'n!


Per altra banda, la producció culinària ha sigut bastant prolífica i tinc el congelador a rebentar. L’aventura està a punt de començar i estic un pèl nerviosa. No per anar a un lloc nou (que potser sí una mica) sinó per com anirà la primera setmana anant fins allà amb crosses i tota la parafarnàlia. Ja aniré informant, si més no, ho intentaré. Pels que no sabeu de què parlo, l’aventura és anar a Riso, un centre de recerca nacional d’energia que està situat a les afores de Roskilde, Dinamarca. M’esperen 5 mesos molt intensos. Bé, mentida, intensos seran tots els mesos de l’any. De totes maneres, espero que aquesta experiència, per dur que sigui anar i venir i tota la logística, serveixi per injectar una  alenada d’aire fresc i inspiració a les meves neurones.

Panets

Pollastre rostit que serviria per fer croquetes

Ratatouille


Lassanya d'espinacs

Organització al congelador



De moment ve el cap de setmana. Cap de setmana de preparar coses per emportar-me, de fer els exercicis de la cama, de carregar piles, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada