diumenge, 19 d’octubre del 2014

Setmana passada per aigua. I segueix plovent...

Aigua i aigua. No para de caure aigua. Portem una setmana típica de l’època de pluges de l’Amazones, no para de ploure. El dia màxim de bogeria absoluta climatològica va ser dilluns, sense cap dubte, però avui no quedem pas curts!

Aigua i aigua

Com qui no vol, ja estem a la segona meitat del mes d’octubre. A vegades em fa por l’elevada velocitat amb que transcorre el temps. Suposo que és un bon indicador de que estic molt ocupada però tot i així, a vegades em dóna la sensació que no dono l’abast.

La setmana passada va ser una setmana de bojos. Deu hores de classe, problemes amb les simulacions, altres coses de feina a fer i entrenaments. Divendres al vespre però, vaig decidir fer una ofrena al meu cos i a la meva supervivència setmanal  i em vaig dedicar a fer “kardemummabullar” o bollos de cardamom. A mi, personalment, m’agraden més que els de canyella, els “kanelbullar”, però tots dos són clàssics de la pastisseria sueca. Lo bo és que un cop fets, els pots congelar i així no tens la temptació de fotre-te’ls tots en un cap de setmana.


Kardemummabullar per llepar-se els dits

Aquesta setmana ha sigut una mica més tranquil·la en termes generals. Bàsicament perquè només he tingut quatre hores de classe. Totes amb la titulació d’enginyers de foc ja que era la darrera setmana de classes. La setmana que ve és setmana d’estudi i la següent, setmana d’exàmens. Dijous de 10 a 12 van ser les darreres dues hores amb els meus “nens” i, sense esperar-ho, després d’acomiadar-me d’ells desitjant-los molta sort per l’examen i recordant-lis que la setmana que ve poden venir a preguntar dubtes, em van acomiadar amb aplaudiments. Sincerament, no m’ho esperava pas i no és el que acostuma a passar així que me’n vaig anar de l’aula més contenta que un gínjol! Us ho podeu imaginar. La veritat és que ha sigut un grup molt “maco” i jo m’ho he passat genial amb ells. Sembla ser que ells també amb mi. Veurem què surt quan escriguin l’avaluació de l’assignatura. A veure si llavors em tallen el cap!

Seguint la trajectòria educativa de la setmana, divendres al matí em va tocar vigilar el parcial de termodinàmica per als enginyers industrials. Bé, a part de vigilar era jo la responsable. Un examen de dues hores, de 8 a 10, on es van presentar uns 155 alumnes... Un cop tots els exàmens van estar repartits i l’examen començat, la veritat és que vigilar-lo és bastant fàcil a Suècia. Tothom té molt clar des del principi que està terminalment prohibit copiar així que no hi ha gaires intents tampoc. Em vaig estar passejant una bona estona fins que van començar a entregar la part de teoria. Després també va aparèixer el Christoffer, el professor de l’assignatura, i entre els dos, vam acabar de vigilar i recollir exàmens. Sincerament, estar a l’altra banda d’un examen és una experiència totalment diferent. És difícil de descriure però tens una altra perspectiva de les coses. Per sort, no em toca corregir a mi l’examen. Cosa d’agrair.

Examen

La setmana també ha estat carregada de baralles (com sempre) amb l’ordinador per tal de que les simulacions funcionin correctament, programant funcions noves per intentar calcular alguns paràmetres, etc. Feina i més feina.
I sí, tot arrodonit i ben amanit amb  una bona dosi d’entrenaments. No em pregunteu d’on trec la força ni l’energia perquè encara no ho sé. De moment visc el dia a dia perquè no dono per més!


Per sort he rebut un paquet dels de casa amb "vitamines" (o proteïnes) per fer front al ritme frenètic de la meva vida


Malgrat la pluja, per sort, de moment no fa fred. Veurem com transcorre la setmana... Si més no, que sigui una bona setmana per tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada